04.04.2012
На семінарі було показано фрагмент методичної ради „Обдарований вчитель – обдарований учень”. Під час роботи вчителі висловили свої міркування стосовно того, кому належить заслуга – вчителеві, який побудував курс навчання; батькам, які займаються вихованням чи природній обдарованості дитини. Розв’язуючи це питання прийшли до висновку, що тільки спільними зусиллями всіх учасників навчально-виховного процесу можна досягти певного результату. Крім цього, вчителі випустили методичний бюлетень з порадами вчителям та батькам по роботі з обдарованими дітьми. На завершення роботи заступник директора школи з НВР Стеблина Л.І. запропонувала вчителям школи та гостям провести тестування „Який ваш творчий потенціал?”
|
Цікаво пройшло свято для обдарованих дітей „Зірковий калейдоскоп ”. Проводилось воно під гаслом „Від творчого вчителя до творчого учня”. Вчителі разом із своїми вихованцями читали вірші, співали пісні, розповідали гуморески.
|
|
|
Акастьолова Людмила Іванівна поділилася з колегами власним досвідом роботи стосовно організації роботи з інтелектуально-обдарованими дітьми на уроках математики та в позаурочній роботі.
|
|
|