04.04.2012

 

 

Методична рада

 На семінарі було показано фрагмент методичної ради

 „Обдарований вчитель – обдарований учень”.

Під час роботи вчителі висловили свої міркування стосовно того, кому належить заслуга – вчителеві, який побудував курс навчання; батькам, які займаються вихованням чи природній обдарованості дитини. Розв’язуючи це питання прийшли до висновку, що тільки спільними зусиллями всіх учасників навчально-виховного процесу можна досягти певного результату. Крім цього, вчителі випустили методичний бюлетень з порадами вчителям та батькам по роботі з обдарованими дітьми. На завершення роботи заступник директора школи з НВР Стеблина Л.І. запропонувала вчителям школи та гостям провести тестування „Який ваш творчий потенціал?”

 

 Зірковий калейдоскоп

Цікаво пройшло свято для обдарованих дітей  „Зірковий калейдоскоп ”. Проводилось воно під гаслом „Від творчого вчителя до творчого учня”. Вчителі разом із своїми вихованцями читали вірші, співали пісні, розповідали гуморески.

 

 

 

 

 

Задорожній Микола Іванович, вчитель фізики, інформатики та математики вищої категорії, вчитель-методист презентував гостям електронне освітнє середовище вчителя і школи, розповів про відкрите планування навчального процесу та показав всі переваги електронного класного журналу.

 

 

 

 

Заступник директора школи з навчально-виховної роботи Стеблина Л.І. відзначила роль електронного освітнього середовища для вчителя, учнів та методичної роботи школи, а також презентувала систему роботи школи з інтелектуально та творчо обдарованими дітьми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час семінару вчителька математики

 Акастьолова Людмила Іванівна поділилася з колегами власним досвідом роботи стосовно організації роботи з інтелектуально-обдарованими дітьми на уроках математики та в позаурочній роботі.

 

 

 

 

 

Заступник директора школи з виховної роботи  Назаренко Василь Анатолійович презентував роботу   інтелектуального клубу „Що? Де? Коли?”

 

 

 

 

 

 

 

 

Гостям було запропоновано переглянути виставку робіт інтелектуально та творчо обдарованих учнів школи, а також деякі роботи вчителів, які працюють з цими дітьми.